Sunday, 21 October 2012

Rajin berbakti pada tanah..hasilnye..hehe

 
Salam semua..jalan-jalan sekeliling tanah bungalow 1 ekar ni saya tengoklah tanaman apa yg ada..ternampak buah cempedak..hmm masih tergantung di pokok nun bawah lak buah nangka..sebelum ni memang manis la buah nangka ni..rasanya yg batch ni pun manis la kot..



Baru minggu lepas masak lemak cili api belimbing ikan kurau..guna belimbing belimbing yg tergantung di pokok nilah mmg sedap..itu lah kalau kita berbakti pada tanah ada hasilnye kan..

Yang jadikan bungalow kami ni homestay bole la kalau yg rajin2 tu memasak nak masak belimbing masak lemak cili api bole jek p petik kat belakang rumah tu..



alat memasak suma dah ada..dapur dah ada..apa lagi kene rajin je la..cuti cuti rajin memasak hehe

mcm mcm ada kat homestay ni.hehe ni bukan homestay yg tanah lapang dan kosong jek ok..

Interested bole koling koling ye tak..terbuka bila bila jek..musim cuti raya pun ok jek

Salam.

No comments:

Post a Comment