Tuesday, 12 February 2013

10 minit ke Pantai ..jom memancing

Salam semua..minggu ni mmg bz sgt Pantai Puteri apatah lagi cuti CNY kan..ramai yg kol 2-3 hari sblm raya cina nak homestay..xde lagi..skrg ni pun sibuk dgn pertandingan memancing. Insyaallah kl rajin bole masuk.


 
 
Hari Ahad lepas Raini pergi ke Pantai Puteri Melaka..konon nak mencari ikan dan seafood segarla sok nak masak kat KL rumah mak sendiri..hmm sibuk nye ramai org dan batang joran huhu sbb ada pertandingan memancing sepanjang pantai tu..sesak la.. Rasanya bulan 3 ni pun ada pertandingan memancing lagi..tu ayah mertua Raini yg bagi tau..yg minat memancing ni satu tarikan rasanya hadiah utama pun lumayan gak..cubala..mana tau menang kan..

Pantai yg sibuk


Tempat pot nelayan balik dgn ikan tangkapan
 
 
 
ok chow ye appy holiday for the school kids
 

No comments:

Post a Comment